Wyraź siebie z Manufakturą Szaraka

20:48

Cześć kochani :)

Jak tam u was pogoda? U mnie znów wróciło słonko, a wraz ze słonkiem powróciła chęć do większego pokazania siebie i tego, co mi w sercu gra. Przyznam, że w końcu się bardziej odważyłam i zaczęłam ubierać tak, jak mi się podoba. Zrozumiałam, że moda to tak naprawdę zabawa. Nasz styl nie musi się podobać innym tylko nam. Przez tą ogromną chęć wyrażenia siebie zaczęłam grzebać tam i ówdzie i znalazłam sklep Manufaktura Szaraka.


W Manufakturze Szaraka znajdziemy przepiękne bransoletki robione ręcznie przez utalentowaną Magdę. Nie są one jednak takie zwykłe, ponieważ są personalizowane. Możemy wybrać kolor bransoletki oraz napis, jaki na niej się znajdzie. Warto także wspomnieć, ze w Manufakturze Szaraka znajdziemy nie tylko bransoletki dla dorosłych, ale także i dla dzieci.



Ja zdecydowałam się na bransoletkę w kolorze pudrowego różu z napisem "Dreamer". Czemu akurat taki napis? Pod takim pseudonimem  prowadziłam swojego pierwszego bloga i tego na początku również. Bransoletka właśnie z moim starym pseudonimem przypomina mi, że osiągnęłam już swój malutki sukces i nie wolno mi się cofnąć do tyłu. Co do jakości wykonania bransoletki to jest ona świetna. Nic nie można zarzucić. Nic nie odstaje, bransoletka się nie rozwala. Jestem pewna, że będzie ze mną długie lata.


Sądzę, że warto sprezentować komuś lub sobie taką bransoletkę nawet bez okazji. Na pewno każdemu sprawi uśmiech na twarzy. Jest to malutka rzecz, ale będzie podarowana od nas prosto z serduszka. Może dzięki niej ktoś tak, jak ja odważy się pokazać swój styl?

PS. Na hasło "jozwowska10" otrzymacie 10% zniżki na zakup wybranej bransoletki.

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Ja przebywam za granicą i upał daje się we znaki :-D co do bransoletki, jest ładna, ale ja bym wybrała inny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta branzoletka, taka delikatna i subtelna

    OdpowiedzUsuń
  3. O fajna bransoletka, moja córka byłaby zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ten motyw na bransoletce. i sliczny kolorek rózu

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jest ta bransoletka. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta bransoletka taka skromna a jednak ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię produkty ręcznie wyrabiane,

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubię jakoś bransoletek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ta bransoletka, kolor bardzo mój :) Taka rzecz to zawsze dobry pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna jest, subtelna i delikatna, a w dodatku w moim ulubionym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  11. Co tu dużo pisać, wspaniała bransoletka. Personalizacja w takiej formie wygląda naprawdę genialnie. Od razu też widać, że bransoletka jest porządnie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dla corki chetnie bym kupila. ja nie nosze takich

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna ale ja juz wyrosłam z takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten napis robiony jednym ciągiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio polubiłam bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń