Pozbądź się zbędnych rzeczy

22:46

Cześć kochani <3


Co u was słychać? Ja właśnie skończyłam robić porządki w swoim mieszkaniu. Wiecie lato to czas zmian. Nie tylko takich jak odświeżenie swojego wyglądu. Latem także chętniej sprzątamy w swoich czterech ścianach. U mnie podczas takich porządków zawsze zbiera się kupa niepotrzebnych rzeczy. Teraz także tak jest. Nie wyrzucę ich, bo mogą jeszcze komuś się przydać. Co więc zrobić w takiej sytuacji?

źródło: google grafika

Z pomocą przychodzi portal Okeno, który oferuje nam ogłoszenia darmowe. Możemy na nim wystawić wszystko, co nam niepotrzebne począwszy od ubrań, a skończywszy nawet na samochodzie. Oprócz możliwości wystawienia na sprzedaż zbędnych rzeczy na portalu znajdziemy także ogłoszenia o pracę. Dzięki temu możemy podczas pozbywania się "gratów" znaleźć sobie także pracę naszych marzeń.

Okeno to nowoczesny polski portal udoskonalony o elementy e-commerce, dzięki czemu jest  on przyjazny przedsiębiorcom. Co go jeszcze wyróżnia wśród innych portali? Na pewno to, że ogłoszenia w każdej kategorii możemy wystawić za darmo. Porównując go z jednym z popularnych portali ogłoszeniowym, który w ostatnim czasie wprowadził płatności za niektóre ogłoszenia, wypada o wiele lepiej. Mam nadzieje, że coraz więcej osób zacznie z niego korzystać.

Znacie Okeno? Udało wam się coś tam sprzedać?

You Might Also Like

10 komentarze

  1. ja sprzątam i organizuję swoją przestrzeń gdy mam na to czas a jest go niewiele latem, częściej zimą podczas oglądaniu filmików o minimalizmie decyduję się na pozbywanie się rzeczy, część ogłaszam a inne oddaję znajomym i rodzinie,

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny wpis o początkach 😉
    Dobrze wiedzieć, że są takie darmowe ogłoszenia.
    Nie sprzedawałam w ten sposób jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten portal. Bardzo fajna opcja sprzedazy a dodatkowo mozna niezle zarobić

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęciłaś mnie do sorzystania z tej strony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z tym serwisem, ale chętnie go wypróbuje. Robiliśmy w domu mały remont więc znalazło sie przy okazji sprzątania trochę niepotrzebnych rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jedynie kosmetyki sprzedawałam te, ktorych nie zuzyje. Takoe rzeczy chomikuje lub oddaje

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam jeszcze o tej stronie internetowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatna strona, ja robiąc porządki znajduje wiele rzeczy, które mogą posłużyć jeszcze komuś innemu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tę stronę, jest fajnym miejscem w sieci

    OdpowiedzUsuń