Bluzki a'la gorset Zaful

20:52

Witajcie kochani :)

Bluzki przypominające gorsety zrobiły ostatnimi czasami furorę wśród młodzieży. Zawładnęły, więc one sklepami. Szczególnie tymi chińskimi, które próbują szalenie gonić modę. Ostatnio przeglądając nawet znajomy sklep Zaful znalazłam ich całkiem sporo. Znajdziemy wśród nich nie tylko zwykłej długości koszulki, ale także i crop topy. Wybrałam sześć bluzeczek z asortymentu tego sklepu i dziś zamierzam wam je pokazać. Jeśli chcielibyście zobaczyć ich więcej, to kliknijcie -> view more.

 

klik/klik/klik

 

klik/klik/klik

Jak widzicie wybór jest naprawdę ogromny i każdy znajdzie tam coś dla siebie. Sama także zastanawiam się nad zakupem sobie takiej bluzeczki. Boję się tylko, że będę w niej źle wyglądała i będzie leżała w szafce nienoszona. Poczekam może na jakieś promocje i wtedy sobie taką bluzeczkę sprezentuję. Ciekawi mnie co Wy sądzicie o takich bluzkach. Podobają wam się?

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Bardzo podobają mi się te bluzki, jednak niestety nie nadają się na moją figurę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza propozycja jest najbardziej w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś dwie takie bluzki zwykłe materiałowe bez żadnych fiszbin a'la gorset z sznurowaniem przez środek. I pewnie chodziłabym w nich dalej ale nie miały ramiączek tylko się trzymały na gumce na biuście co akurat mi nie pasowało :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się do wysokich spodni, bo brzuszek to mi czasem odstaje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardz fajne propozycje, kobiece i podkreslające kształty

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta ostatnia szara najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne te bluzeczki, z 10 lat temu nosiłam gorsetowe, teraz brzuch mi urósł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nie bardzo przepadam za takimi krojami, coś mi w nich nie leży;>

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super, dla mnie zbyt odważne

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta pierwsza, czarna bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jedną taką bluzkę i przyznam, że niektóre te bluzeczki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze to akurat totalnie nie mój styl :(

    OdpowiedzUsuń
  13. To nie jest odpowiednia bluzka dla mnie. Mi jako matce nie wypada juz ubierav niektórych reczy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety zupełnie nie mój styl, ale każdy lubi co innego wiec i one znajda swoich zwolenników ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak byłam szczupła i miałam talię osy to nosiłam takie cuda. teraz niestety.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie są to bluzki na moją figurę :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Oo, idealny sposób na podkreślenie mojej szczupłej talii <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam takiej bluzki, to raczej nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za takimi bluzkami, ale moja młodsza siostra je uwielbia !

    OdpowiedzUsuń
  20. Raczej nie w moim stylu takie bluzki, chociaż wizualnie nie są złe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. całkiem fajnie one wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie bluzki nie są dla mnie. Fajnie wyglądają ale ja takich nie noszę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi w tym wieku to juz chyba nie wypada brzucha pokazywac :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Gorset jako element ubrania tak, Ale jeżeli chodzi o samodzielną część garderoby to nie:)

    OdpowiedzUsuń