Chrupiące paluszki dla twoich dzieci od Beskidzkich

20:01

Cześć kochani :)

Paluszki jadł chyba każdy z nas. Są one idealną przekąską na co dzień, o ile oczywiście nie jesteśmy na diecie. Najczęściej sięgamy po te solone, ale w sklepach możemy dostać także inne smaki. Postanowiłam je wypróbować. Zdecydowałam się na:


  • bekonowe,
  • delikatne,
  • serowo-pomidorowe,
  • serowo-solone,
  • wielozbożowe  z solą morską,
  • serowo-cebulowe,
  • makowe, 
  • kminkowe,
  • nadziewane masą orzechową,
  • nadziewane masą karmelową,
  • sezamowe;
  • oregano z bazylią;




Wszystkie te paluszki, jak widzicie, są z firmy Beskidzkie. W teście smaku najlepiej wypadły serowo- cebulowe, a najgorzej te nadziewane. Wiadomo, jednak, że każdy ma inny gust. Każdy rodzaj paluszków był chrupiący. Firma Beskidzkie zasługuję także na spory plus za zrobienie dużych i małych opakowań. Duże są idealne do zjedzenia w domu, a małe zabieraliśmy na spacer z dziećmi. Takie małe opakowanie było o wiele wygodniejsze. Mogliśmy spokojnie nieść je w ręce bez obawy o to, że nam się wysypią. Na pewno wraz z dzieciakami sięgniemy po nie jeszcze  nie raz.

You Might Also Like

21 komentarze

  1. uwielbiam je, zawsze mam w pracy- solone . tych nadziewanych jeszcze nie widziałam w sklepach,

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam paluszki i mogę je jeść non stop :) Z sezamem są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam paluszki beskidzkie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pychota! Strasznie lubie z sezamem i makiem. Zajadamy sie bardzo czesto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Innych smaków nie próbowałam, chętnie kupię je podczas najbliższych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedys je lubilam ale tak dawno je jadlam ze zapomnialam jak smakuja :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że jest tyle różnych rodzai paluszków

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś kochałam paluszki a teraz nieco zaniedbałam tą miłość :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najbardziej lubię te x sezamem

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubimy paluszki, dlatego takie smakołyki na pewno przypadłyby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż mnie naszła ochota na jakąś przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubie przekaski od beskidzkie

    OdpowiedzUsuń
  13. Paluszki tej firmy są najlepsze. Uwielbiam każdy wariant.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje najlepsze paluszki - serowo cebulowe . Mniam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Beskidzkie są najlepsze smak dużo lepszy od innych i zgadzam się z poprzedniczką serowo- cebulowe są przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam.te ich smakowe paluszki

    OdpowiedzUsuń
  17. Te nadziewane karmelowe mieliśmy i były bardzo pyszne. Szkoda że mieliśmy ich tak mało.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbia paluszki Beskidskie ale tych nadziewanych jeszcze nie miałam okazji próbować:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba jestem bardzo nie w temacie z paluszkami, bo takich smaków to jeszcze nie widziałam;>

    OdpowiedzUsuń