magazyn "Nick Jr." od wydawnictwa Media Service Zawada

20:40

Cześć kochani :)

Jak już mogliście zauważyć na moim blogu, mój najstarszy synek szaleje na punkcie kolorowych gazetek z prezentami. W naszym domu leży ich już spory stos. Jakiś czas temu do tego stosiku dołączył magazyn "Nick Jr." od Wydawnictwa Media Service Zawada. Dziś nadszedł czas na jego recenzję.


Magazyn "Nick Jr." jest przeznaczony dla dzieci w wieku przedszkolnym. Znajdziemy w nim bohaterów znanych bajek emitowanych na kanale Nick Jr ( Psi Patrol, Dora poznaje świat, Umizoomi itp.). W magazynie tym znajdziemy ciekawe opowiadania oraz sporo zadań m.in. kolorowanki, łączenie w pary, nauka pisania czy szukanie danych elementów. Do każdej gazetki dodany jest prezent dla naszego dziecka.


Sądzę, że taki magazyn to super sprawa. Łączy on naukę z zabawą. Dodatkowo zadaniom towarzyszą ulubieni bohaterowie z bajek, więc nasz skarb jeszcze chętniej zasiądzie do przejrzenia tej gazety.

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Od czasu do czasu sama dla córki kupuje takie gazetki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiamy te czasopisma bo to nie tylko obrazkowe historie ale rownież i fajne zagadki

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej gazetki u nas głównie lego gazetki lecą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dwa egzemplarze tej gazetki i moje 2-letnia córka bardzo chętnie je przegląda

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy Martynka bedzie wieksza z pewnoscia będziemy interesowały sie takimi książeczkami

    OdpowiedzUsuń
  6. ten magazyn na pewno interesuje dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są takie gazetki. Warto je kupowac dzieciakom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabawa z nauką to idealne połączenie;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny magazyn. Idealny dla dzieciaków :>

    OdpowiedzUsuń
  10. To wydawnictwo ma świetne książeczki i gazetki :) Moje dziewczynki są zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubimy takie magazyn fajne kolorowe i uczą dużo nowego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie fajna sprawa dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie czasopisma są uwielbiane przez dzieci. Łączą naukę i zabawę, czyli to na czym najbardziej zależy każdemu rodzicowi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z pewnością świetna propozycja dla dzieci, ja z bajkami i ich bohaterami jestem totalnie w tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. propozycja dla dzieciaczkow w kazdym wieku super

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne się wydają i ładnie i kolorowo wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super propozycja dla dziecka, mój synek uwielbia bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. takie gazetki dla maluchów to hit jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa propozycja dla dziecka ;) Córce brata męża by się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  20. jak byłam mała, uwielbiałam takie magazyny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie kupujemy magazynów. Wolimy książeczki.

    OdpowiedzUsuń
  22. To wydawnictwo jest naprawdę fajne, jeśli chodzi o pozycje dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny magazyn dla małych dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja Anastazja jest fanką tych czasopism :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak byłam mała to ciągle prosiłam mamę o takie magazyny. Pamiętam, że wtedy najbardziej lubiłam magazyn Barbie :D Ten Nick Jr. wydaje się bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  26. myslę, że naszemu młodszemu Bartkowi przypadłby do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje dzieci uwielbiają kolorowe czasopisma

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje dzieciaki uwielbiaja takie magazyny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolorowe, ciekawe i z pewnością przyciągające uwagę!!!

    OdpowiedzUsuń