Wishlista Zaful- Nowości z działu plus size

18:21

Cześć kochani <3

Jak wiecie, jestem troszkę większa. Chodzi mi oczywiście o wagę. Mimo to nie zamierzam chodzić w workach. Poszukuję, więc modnych ubrań w działach plus size. Ostatnio zaglądając do takiego właśnie działu w sklepie Zaful natrafiłam na kilka nowych perełek. Postanowiłam, że zaprezentuję wam to, co najbardziej wpadło mi w oko.

 

klik/klik/klik

 

klik/klik/klik

Zamówiłam sobie dwie z tych rzeczy, a mianowicie spodenki i ten żółty kombinezon. Mam nadzieję, że trafiłam z rozmiarem. Dowiem się, jak paczka dojdzie. Podobają wam się rzeczy wybrane przeze mnie?

PS. W Zaful trwa promocja na bikini (Bikinis promotion).

please contact kira@zaful.com for cooperation

You Might Also Like

3 komentarze

  1. 36/38 to też nie jest mój rozmiar :) najlepiej czuję sie latem w długich . przewiewnych spódnicach i sukienkach

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo za podejście! Jestem tego samego zdania, że jeżeli ma się kilka dodatkowych kg to nie warto rezygnować z tego, w czym czujemy się najlepiej ;-)

    https://bitasmietanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Od zawsze uważam, że tak jak szata tak i kilogramy nie czynią człowieka. Nie ma się co przejmować tylko zakładać to w czym każdy czuje się komfortowo :)
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń