Propozycje sukienek na lato od Rosegal

21:55

Lato zbliża się do nas wielkimi krokami. Temperatura na zewnątrz z dnia na dzień jest coraz wyższa. W długich spodniach na pewno jest nam gorąco. Wiem to  z autopsji. Nie każdy lubi też nosić krótkie spodenki. Idealnym rozwiązaniem będą sukienki. Ja lubię te ze sklepu Rosegal i dziś pokaże wam kilka z nich. Jeśli jednak moje propozycje wam się nie  spodobają to polecam klinknąć tutaj -> view more. Znajdziecie tam także sukienki w innym stylu.

 

klik/klik/klik

 

klik/klik/klik



Ostatnio polubiłam sukienki. Są świetne, kiedy trzeba wyjść szybko. Zakładasz sukienke, buty oraz jakieś super dodatki i stylizacja gotowa. Dla mnie, jako mamy wygodna sukienka to także świetne rozwiązanie na spacer z dziećmi. Mogę za nimi spokojnie ganiać, a zarazem wyglądać świetnie. Oczywiście wybieram wtedy te dłuższe, by nic nie było widać przy schylaniu.

A wy nosicie sukienki?

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Oczywiście, że noszę są idealne na lato :)

    https://typdziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi się burgundowa sukienka, fajne propozycje

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ich propozycje - zawsze znajdę coś wyjątkowego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne propozycje, najbardziej podoba mi się ostatnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubie - szukam maxi tym razem 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się Twoje propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biała w kwiaty mnie zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta piękna, biała sukienka kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne sukienki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię sukienki z tego sklepu ale żadna wyżej nie jest w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem też tego zdania - sukienki to szybkie ubranie, gdzie nie trzeba się zastanawiać "czy ta bluzka, do tych spodni". Jednak mam ich zdecydowanie za mało i muszę poszerzyć kolekcję o jakieś letnie białe sukienki. Te akurat nie są w moim typie

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzecia najbardziej mi się podoba. Bardzo ładna i w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie na upalne dni tylko i wyłącznie sukienki:)

    OdpowiedzUsuń