Mój pierwszy raz z... poduszką z głośnikami.

17:40

Hejo :)

Nigdy jakoś nie jarałam się smartwatchami, głośnikami bluetooth i podobnymi do tego typu rzeczami. Uważałam, że mi takie coś do szczęścia nie jest potrzebne, aż do zobaczenia poduszki z głośnikami od Ergosmile. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia i wiedziałam, że będzie moja.


Historia poduszki


Z bloga na stronie Ergosmile doczytałam, że pewnego dnia właściciele Ergosmile, czyli Paweł i Patryk rozmawiali ze sobą. W  pewnym momencie Paweł zapytał swojego wspólnika, czy słyszał o czymś, co jest świetne, ale jeszcze nie jest znane na naszym polskim rynku. Zgadnijcie, co było odpowiedzią. Oczywiście, że poduszka z głośnikiem. Postanowili, że zrobią taką poduszkę, ale nie taką zwyczajną, a taką, która będzie fenomenalna i zawładnie sercami wielu klientów.  Panowie zrobili rozpoznanie wśród poduszek. Zakupili dwie z nich i z każdą było coś, co im nie odpowiadało. Pierwsza z nich miała tylko jeden głośnik, nie dość że był jeden, to jeszcze przemieszczał się wewnątrz poduszki.  Dodatkowo poduszka po 3 miesiącach stała się tak płaska, że wyglądała jak placek. Druga natomiast miała już dwa głośniki, ale ich jakość także pozostawiała wiele do życzenia. Ledwo one szeptały. Sama poszewka  drugiej poduszki była wykonana z ortalionu, a w środku była pianka meblowa grubości wafelka. Wyobraźcie sobie, jak się na tym leżało... Tak powstał cel zrobienia poduszek, które będą się wyróżniać.


ASMR



Słyszałyście o ASMR? Chyba każda z nas lubi, kiedy nasz partner szepcze nam miłe słówka do uszu. Jeżeli tak miałyście, był to właśnie ASMR. Na YT znajdziecie tysiące nagrań, które mają miliony wyświetleń, które wywołają w Was ciary i pozwolą na relaks.

Na ulotce z poduszki z głośnikami od Ergosmile znajdziecie nazwy nagrań, które wprawią Wasze ciało w emocjonalną euforię.

Z czego składa się poduszka?


Ma ona dwie kieszenie boczne, w których znajdziemy głośniki. Znajdują się one nieco poniżej uszu, dzięki czemu dźwięk trafia prosto do nich. Możemy je także wyjąć, kiedy byśmy chcieli wyprać poduszkęplus dla niej, szczególnie przy dzieciach. Kolejny plus za dwie poszewki. Zewnętrzną w nutki można szybciutko wyprać, a jak nutki nie pasują Wam do wystroju pomieszczenia, bez problemu założycie poszewkę 40 x 40 cm. Głośniki  mają także długi kabel (120 cm). Dzięki temu możemy bez problemu położyć sobie telefon gdzieś z dala od głowy bądź trzymając go
podczas czytania mojego bloga.


Gdzie powstają poduszki?


Paweł i Patryk dołożyli wszelkich starań, by poduszki wyglądały jak najlepiej.Na ulotce znajdziecie informację, że jest wyprodukowana w Polsce z polskich materiałów. Przyznacie, że to coraz rzadszy widok. 100% bawełna jest świetna w dotyku. Czytając ulotkę widzę, że ma ona certyfikat OEKO TEX 1000, dzięki czemu jest bezpieczna dla mnie jak i mojego dziecka.


Moja ocena poduszki


Poduszka spełnia wszystkie moje oczekiwania. Dźwięk z głośników jest bardzo dobrej jakości. Może nie są tak głośne jak na koncercie, ale wiele innych sprzętów muzycznych może pozazdrościć tak czystego efektu dżwiękowego. Mam wrażenie, że dźwięk mnie otacza, a to dzięki temu, że fale dźwiękowe trafiają do naszych uszu również poprzez czaszkę – to coś nowego dla mnie. Podoba mi się to, że muzyki nie słyszy nikt, kto leży koło mnie. Czasami mój mąż słyszał tylko jakieś pomruki, ale to wtedy kiedy słuchałam na maxa.Nie słyszę wtedy tykania zegara, głośnego sąsiada czy ruchu ulicznego. Jestem tylko ja i muzyka. Na plus jest także długi kabel. Sprawdził się on, kiedy córeczka leżała na poduszce i słuchała szumu. Mogłam wtedy bez problemowo siedzieć na fotelu obok i robić, co tylko chciałam na telefonie. Jak widzicie, jestem zachwycona i mam nadzieję, że ta miłość potrwa już całe życie.  Zdecydowanie 10/10!

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Pierwszy raz widzę taki wynalazek :) całkiem fajna ta poduszka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale numer, nie sądziłam, że takowe gadżety istnieją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka poduszka jest rewelacyjnym rozwiązaniem na wszelkie wakacyjne wyjazdy. Podczas podróży pociągiem można wygodnie siedzieć lub leżeć i słuchać muzyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej poduszki i pierwszy raz o niej czytam, ale pomysl swietny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czego jeszcze ludzie nie wymyślą! Troszkę to śmieszy ale w głębi serca wiem, że taka nowość trafiłaby w mój gust i zapotrzebowanie. Idealny gadżet!

    OdpowiedzUsuń
  6. Często zasypiam przy muzyce, więc to poduszka idealna dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ��
    Jaka cena i gdzie kupic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką poduszkę można kupić w sklepie Ergosmile (podlinkowany w tekście) Cena to: 74,99 zł. Można ją kupić jednak 10% taniej. Wystarczy przy zakupach wpisać "jozwowska10".

      Usuń
  8. Mega gadżet taka poduszka, napewno spodobała by się mojemu mężowi

    OdpowiedzUsuń
  9. tym razem nic dla mnie, jednak wole słuchawki

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczna, można się przy niej na pewno zrelaksować w wygodnej pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki bajer! Pierwszy raz widzę coś takiego, to dla mnie totalna nowość;>

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna ta poduszka jest

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku chciałabym mieć taką poduszkę!

    OdpowiedzUsuń
  14. O bardzo ciekawy gadżet taka poduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam taką - korzysta z niej córka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czego to ludzie nie wymyślą... Bardzo ciekawy produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurcze…. czego to nie wymyslą. Pierwszy raz widze.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie słyszałam o takiej poduszce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny prezent dla wielbiciela muzyki :) super gadżet!

    OdpowiedzUsuń
  20. woooow to mnie teraz zaskoczylas :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Również ją posiadamy :) Dziewczynki bardzo ją lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super prezentuje się ta podusia:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Hm, ciekawy pomysł, ale nie jest to gadżet, który koniecznie mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki ciekawy "wynalazek" :D Nie widziałam jeszcze czegoś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam tą poduszkę na Twoim iG i jest genialna ! Bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale fajny gadżet :) Super, że materiał jest bezpieczny także dla dziecka. Przydałaby mi się taka podusia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam mieszane uczucia do takiej poduszki. ważne że Tobie się ona spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie to zupelna nowosc ale nie wiem czy bylabym chetna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialna poduszka. Koniecznie muszę taka mieć.

    OdpowiedzUsuń
  30. W sumie ciekawy produkt, poczytam o nim więcej i być może zamówię dla syna.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale cudowny wynalazek. I jak to się stało, że słyszę o tym pierwszy raz, Hm?
    Uwielbiam zasypiać przy muzyce, a taka podusia jest do tego stworzona:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł z tą poduszką :D Sama chętnie bym taką wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla mnie genialny gadzet. Lubie takie wynalazki, nowosci i niespotykane rzeczy. Pozdrawiam serdecznie pomyslodawcow - petarda! Jestem gadżetomaniaczką i kocham takie cuda 😎

    OdpowiedzUsuń