Sukienki w sylu boho z Dresslily

16:07

Styl boho zawsze góruje latem. Zwiewne długie sukienki nie tylko ładnie wyglądają, ale dodają nam także lekkości, której tak  pragniemy o tej porze roku. Mnie maxi niestety pisane nie jest, ponieważ jestem za niska, ale wiem, że mojego bloga czytają także wyższe dziewczyny, więc przygotowałam dziś dla was wpis o właśnie tego typu sukienkach. Wszystkie propozycje, które widzicie poniżej pochodzą ze sklepu Dresslily.

 

klik/klik/klik

Co sądzicie o moich propozycjach? Moim zdaniem są bardzo ładne i idealnie wpisują się w wakacyjny klimat. Jeśli akurat te trzy sukienki to nie wasz gust to polecam zajrzeć tutaj -> view more.

PS. Kochani chciałabym wam opowiedzieć sytuację, która kiedyś przytrafiła się mojej mamie. Miała ona wypadek samochodowy podczas którego złamała bardzo poważnie rękę. Gips nosiła bardzo długo, a ile w tym czasie się nachodziła po lekarzach. W dodatku prywatnie. To były ogromne koszty. Niestety moja mama nie dostała odszkodowania. Odpuściliśmy w końcu sprawę. Szkoda, że nie wiedzieliśmy wtedy o istnieniu takiej kancelarii, jak AIF. Dzięki niej moja mama na pewno otrzymała, by odszkodowanie, ponieważ ta firma jest pewna, a poprzednie były tylko naciągaczami. No cóż, trudno. Było minęło. Przynajmniej wiemy na przyszłość, z jakiej firm skorzystać.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. piękne, bardzo lubię ten klimat

    OdpowiedzUsuń
  2. To mit, że dlugie sukienki boho sa zarezerowane tylko dla wysokich :) Ja myslalam przez wiele ze to nie dla mnie, bo mam 164cm wzrostu, ale kilka lat temu przekonałam sie do maxi :) teraz je uwielbiam i czuje sie w nich calkiem fajnie, mimo niskiego wzrostu. Zawsze mozna optycznie "wydluzyc sie" zakladajac do takiej sukienki sandaly na koturnie :)

    OdpowiedzUsuń