Recenzja butelki Haberman od Canpol Babies

15:00

Cześć Kochani :)

Jak wiecie udało mi się wraz z Tysią dostać do grudniowych testów na blogosferze Canpol Babies. Do testów otrzymałyśmy butelkę Haberman oraz podgrzewacz. Jak sprawdziły nam się te produkty?


Butelka Haberman została stworzona z myślą o dzieciach cierpiących na kolkę. Została ona wyposażona w specjalny system, który sprawia, że Skarb nie łyka powietrza, dzięki czemu jest mniej narażony na kolki. Czym się jednak różni ta butelka od innych butelek antykolkowych? Różni się ona tym, że karmimy dziecko z zamkniętego smoczka, dzięki całkowicie eliminujemy powietrze z pokarmu. Posiada także płynną regulację przepływu pokarmu w smoczku. Dodatkowym plusem jest to, że pokarm samoistnie nie wypływa ze smoczka. Dziecko musi go zassać jak pierś, dzięki czemu jest to idealna butelka dla dzieci tylko dokarmianych mlekiem modyfikowanym.


Tysia skończyła już rok, ale nie raz jeszcze miewa bóle brzucha podobne do kolek, ale to nie dlatego zdecydowaliśmy się na tę butelkę. Justynka bardzo często krztusi się, pijąc z normalnej butelki, bidonu czy kubeczka. Pomyśleliśmy, więc, że ta butelka będzie idealna, ponieważ posiada regulację przepływu pokarmu. I nie pomyliliśmy się co do tej butelki. Sprawdza nam się idealnie. Tynia od razu się z nią polubiła i bardzo chętnie z niej pije. Nie krztusi się w końcu. Kto by pomyślał, że butelka dla maluszków się u nas aż tak dobrze sprawdzi.



Wraz z butelką dotarł do nas elektryczny podgrzewacz. Został on wyposażony w funkcjonalny pojemnik z pokrywką do podgrzewania pokarmów. Możemy bez problemu wyjąć ten pojemniczek z podgrzewacza i włożyć do niego większość butelek lub słoiczek z dziecięcym jedzeniem. Temperaturę możemy płynnie regulować pokrętłem, które znajduje się z przodu podgrzewacza, dzięki czemu dziecko ma zawsze posiłek w odpowiedniej temperaturze. 


My używamy podgrzewacza tylko do podgrzewania obiadku dla małej, ponieważ Tynia mleka już nie jada. Sprawdza się do tego świetnie. Urządzenie to jest bardzo łatwe w obsłudze. Nie zajmuje dużo miejsca w kuchni. Jedynie kabel mógłby być troszkę dłuższy, ale i tak jest dłuższy od tego, który posiadał nasz poprzedni podgrzewacz, który był również z Canpol Babies.


Produkty od Canpol Babies używam już od pierwszego dziecka i mogę wam je z całego serca polecić. Spisują się świetnie i nie mają wygórowanych cen. A jeśli prowadzicie bloga, to zapraszam was do blogosfery, w której co miesiąc możecie zgłaszać się do testowania nowych produktów.

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Czasami od zwykłej butelki zależy bardzo wiele, znam to bo sama to przerabiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. moja byla zupelnie nie butelkowa dlatego tez wtym temacie to ja nie mam za duzo do powiedzienia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Za czasow gdy moje dzieciaki byly male nie bylo takich fajnych butelek. Tez mialam podgrzewacz od Canpol.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam jeszcze dziecka, ale dobrze wiedzieć jakie butelki są dobre, a które nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jeszcze nie dotyczą te sprawki...Ale na przyszłość będę wiedziała.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna butelka, maleństwo wygodnie trzyma ją w rączce

    OdpowiedzUsuń
  7. moja siostra lubiła produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. My często korzystamy z produktów Canpol Babies.

    OdpowiedzUsuń
  9. W naszym przypadku raczej szybko odstawiliśmy butelkę, ale miałam kilka rzeczy od Canpoli zdecydowanie je sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uzywalismy rowniez tej marki i ze wszystkiego bylam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  11. Grunt, że się u Was sprawdza. Fajnie, że są takie ułatwienia dla mam w postaci np. podgrzewaczy. Ja miałam taki na 1 butelkę. Zaś w kwestii picia napojów przerobiliśmy kilka butelek. Ale to kwestia dzieci i ich zachcianek - moich chłopców w wieku roczku "kręciły" już szklanki. A mnie to denerwowało, bo rozlewali całą zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Twoja córa już dużą ;) Lei ten czas;)Jeszcze trochę a będzie podkradała Ci kosmetyki:)
    Dobrze, że buteleczka się sprawdza! Szczęśliwe dziecko to szczęśliwy rodzic:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam dzieci ale już ostatnio stwierdziłam, że pora zaznajamiać się z tymi tematami :) Dla mnie to czarna magia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Marka Canpol Babies towarzyszy nam od urodzenia córki, lubię ich produkty

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamy tą butelkę i Kubuś bardzo ją lubi :D

    OdpowiedzUsuń