Wiosenna promocja na Dresslily

18:31

Cześć Kochani <3

Dawno mnie tutaj nie było, ale pochłonęło mnie życie. Obowiązków było pełno i jeszcze straciłam wszystkie zdjęcia na bloga. Padł mi dysk w laptopie, a mądra ja nie zrobiłam nigdzie kopii zapasowej. Na całe szczęście odzyskałam większość zdjęć, więc posty się będą pojawiać. Oczywiście najpierw była mała załamka, chęć zamknięcia bloga, ale później odzyskałam siły. To chyba te kilka wiosennych dni tak na mnie podziałało. Zachciało mi się po prostu żyć. Zaczęłam się znów kolorowo ubierać, chętniej wychodzić... Zaczęłam też, można powiedzieć, że odbudowywać bloga, bo każde ze zdjęć musiałam od nowa przerabiać. Zmieniając temat, no bo ileż można przecież pisać o straconych zdjęciach chciałabym wam przedstawić wiosenne ubraniowe perełki z Dresslily. Mam jeszcze dla was jedną świetną wiadomość dotyczącą ubrań przedstawionych dzisiaj przeze mnie. Wszystkie moje propozycje wiosenne i wiele innych ubrań jest teraz do zdobycia w promocji. Także śpieszcie się i lećcie na wiosenne zakupy na Dresslily, bo słoneczko zagląda do nas coraz częściej.


 

klik/klik/klik


 

klik/klik/klik

Here are the new arrival: https://www.dresslily.com/promotion-pre-spring-sale-topic-82.html?lkid=19761705
It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday

You Might Also Like

2 komentarze