Jak stać się wyższym? Patent dla mężczyzn/ obuwie podwyższające

10:05

Cześć kochani :)
Co tam u was? U mnie wszystko dobrze. Tak, tak Agnieszka w końcu przestała narzekać na swoje życie. Brawo dla mnie. Dobra pogoda działa na mnie uspokajająco i wyciszająco. Po co mi w takim razie psychotropy? Hahaha żarcik oczywiście. Przejdźmy, jednak już do głównego tematu, bo  pewnie jesteście ciekawi, co za patent dla was mam. Jestem raczej niewysoką osobą, bo mierzę sobie tylko metr sześćdziesiąt. Czasami mi to przeszkadza, na przykład wtedy, kiedy chce sięgnąć coś z wyższej półki, jednak zaakceptowałam to, że już wyższa nie będę. Wiem jednak, że są osoby, którym to przeszkadza. Szczególnie musi to być krępujące dla facetów. Wyobraźcie sobie, co oni muszą czuć, gdy mają równą z sobą kobietę i założy ona szpilki. Muszą wtedy stawać na palcach, by je pocałować. Dla większości mężczyzn musi to być wstyd. Dlatego, gdy znalazłam w internecie świetny patent dla panów na urośnięcie, postanowiłam się z nim podzielić. Co jest tym patentem? Obuwie podwyższające firmy Chamiripashoes.

To na, co warto zwrócić uwag, to przede wszystkim, że takie obuwie podwyższające dla mężczyzn nie różni się niemal w ogóle od tych dostępnych w sklepach stacjonarnych. Platforma odpowiadająca za podwyższenie mężczyzny jest wbudowana w buta, dzięki czemu jej nie widać. Osoba patrząca na nas z boku nawet nie zauważy, że mężczyzna ma ubrane podwyższające buty. Pewnie myślicie sobie, że takiego obuwia jest może ze trzy wzory do wyboru, ale jest zupełnie przeciwnie. Wśród butów podwyższających znajdziemy obuwie sportowe, pantofle, oksfordki itp. Wybór jest naprawdę ogromony. Można dosłownie kilka godzin siedzieć i zastanawiać się, które buty wybrać. Sama byłam zszokowana, że jest ich aż tyle modeli. Najbardziej spodobały mi się, jednak buty sportowe, ponieważ są idealne na co dzień, nadają się na zwykłe wyjście ze znajomymi do kina czy wypad na miasto, a młodszym mężczyznom mogą przydać się na przykład na w-fie, by łatwiej im było dorzucić do kosza.  Jedynym minusem tych butów jest ich cena. Nie należy ona do najmniejszych, a nawet dla niektórym osób może być ona przerażająca, bo za jedną parę takich butów zazwyczaj zapłacimy około 160$. Jeśli naprawdę tak bardzo przeszkadza wam wasz wzrost, myślę, że warto sobie czegoś czasami odmówić i odłożyć na takie właśnie buty. Tym bardziej że słyszałam, że są one bardzo wygodne, więc można je nosić nawet codziennie. Dodatkowo są one wytrzymałe i nie zniszczą nam się tak szybko, więc możecie w nich robić dosłownie wszystko. Nawet nadadzą się do tańczenia, skakania lub biegania.

Obuwie podwyższające to nadal w Polsce temat tabu, przez co nadal dużo osób nawet nie wie o ich istnieniu. Przyjęło się u nas, że tylko kobiety chodzą na obcasach i koturnach, a dla mężczyzn to wstyd. Uważam, że polscy mężczyźni powinni się przełamać i zacząć nosić tego typu obuwie. Przecież nie powinniśmy się wstydzić tego, że jesteśmy niscy. To nie jest nic strasznego. Zdarzają się gorsze rzeczy od niskiego wzrostu. Faceci pewnie sobie teraz myślą "Co jeśli poznam jakąś kobietę i ona w końcu dojdzie, że jestem niższy?". Jako kobieta mogę stwierdzić, że dla nas wzrost mężczyzny jest dość ważny, bo przecież chcemy dobrze wyglądać przy nim w szpilkach. Sama nie potrafiłabym mieć mężczyzny niższego od siebie. Mój partner jest jednak nie dużo wyższy ode mnie i mi to nie przeszkadza. Gdyby na co dzień chciał nosić obuwie podwyższające, bo miałby kompleks związany ze swoim wzrostem lub włożyć takie buty na jakąś okazję, na którą ja wybieram się na szpilkach, to nie miałabym nic przeciwko i na pewno nie wybuchnęłabym śmiechem. Zresztą sporo znanych nam osobistości korzysta właśnie z takiego triku, by wyglądać na wyższych na czerwonych dywanach. A my czy coś zauważyliśmy? Ja nic nie zauważyłam i wy chyba też nie.

Moim zdaniem takie obuwie podwyższające dla mężczyzn to świetna sprawa. Dlaczego? Ponieważ pomaga nam w jakimś stopniu pozbyć się kompleksów. Może nawet pomogą się z ich wyleczyć. Skoro pomagają pozbyć się naszych kompleksów, to także polepszają nasze samopoczucie z czym wiąże się podwyższenie naszej samooceny. Dzięki temu możemy stać się bardziej pewni, zacząć podbijać świat, stać się otwartym na nowe znajomości oraz zacząć w końcu żyć, tak jak sobie to wymarzyliśmy.

Chamaripashoes posiada w swojej ofercie obuwie podwyższające nie tylko dla mężczyzn. Dla kobiet także znajdziemy tak bardzo sporo modnych modeli obuwia. Podwyższenie w nich jest tak samo zabudowane, jak w męskich dzięki czemu nikt nie powie, że mamy buty na koturnie. Super, że o nas kobietach też pomyślano. Osobiście  lubię buty z taką właśnie wbudowaną koturną. Kiedyś już takie miałam i były bardzo wygodne. Nosiłam je na co dzień i gdyby nie to, że w czasie przeprowadzek, gdzieś się zapodziały nosiłabym je nadal. Oczywiście cena obuwia damskiego jest równie wysoka jak butów męskich, ale może odłożę sobie pieniądze i zainwestuje w jedną parę. Szczerze mogę wam polecić zakupy w tym sklepie.

Mieliście kiedyś obuwie od Chamaripashoes? Może mieliście obuwie podwyższające innej firmy? Jak wam się sprawdzało?

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Widzę, że nagle stał się to popularny patent. Już po raz kolejny czytam o obuwiu podwyższającym :)

    OdpowiedzUsuń