Ubranka i dodatki dla małej księżniczki/ Popreal

18:00

Cześć Kochani :)

Od półtora roku jestem mamą małej księżniczki Justynki. Przyznam szczerze, że malutka to moje oczko w głowie. Nie widzę świata poza nią. Choć nie ukrywam, że czasami daje się nieźle w kość. Jednak wszystko jest do przeżycia, kiedy się kocha czyż nie? No, a jak nie kochać małej kruszynki? Uwielbiam stroić tę moją małą księżniczkę, a ona uwielbia, jak to robię. Lubi sukienki, opaski itp. Sama potrafi się przebierać kilka razy dziennie. Oczywiście czasami jej tego bronie, bo nie chce by wyrosła na wielką damę, ale po części cieszę się, że kocha ubrania i myślę, że kiedyś zainteresuje się modą. Jeśli jesteśmy już w temacie ubranek dla dzieci to chciałabym wam dzisiaj pokazać kilkanaście propozycji od Popreal. Na tej stronie znajdziecie bardzo dużo pięknych ubrań oraz dodatków dziecięcych.

 

klik/klik/klik




klik/klik

Akurat poszukuje dla dzieci plecaków na wiosenne spacery. Poszukuje niedużego plecaka, który pomieści z jedną zabawkę, kanapeczkę i picie. Dlatego wchodząc na stronę sklepu Popreal od razu zajrzałam pod hasło backpack for girls. Zobaczcie jakie cuda tam wynalazłam. Aż nie wiem, który wybrać.

 

klik/klik/klik

 

klik/klik/klik

Nie mogłam przejść obojętnie koło sukienek (dresses for girls). Gdyby Justysia nie miała ich aż tak wiele, to po prostu zamówiłabym chyba wszystkie. Są one piękne. Zostawiłabym wszystkie pieniądze w tym sklepie.

Podobają wam się wybrane przeze mnie rzeczy?

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Uwielbiam takie urocze plecaki. Kupiłam ostatnio mojej chrześnicy podobny do tego różowego na środkowym zdjęciu co zamieściłaś we wpisie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie mają słodkie rzeczy, super

    OdpowiedzUsuń
  3. W takich ubrankach każda dziewczynka będzie wyglądała jak księżniczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te sukieneczki, idealne dla małych księżniczek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj dziewczynek jest ogrom pięknych rzeczy na rynku. Dla chłopca już mniej..

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne propozycje na pewno spodobają sie nie jednej księżniczce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się podoba ten plecak z pandą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ubranka :) DLa małych dziewczynek ciuszki są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale urocze te sukienki :) jak bym chciala dziewczynke w przyszlosci :D zbankrutuje na ubrankach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama bym takie chciała mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie słodkie, aż chce się być znowu malutką dziewczynką.

    OdpowiedzUsuń
  12. No rzeczy są naprawdę rewelacyjne,szkoda, że jestem na takie odrobinę za duża :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same śliczności są na tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam z nimi współpracę od roku i jakościowo nawet fajnie te ciuchy wypadają. teraz mam w planach zamówić jakieś letnie rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem żałuję że nie mam córeczki! Mogłabym ją stroić! Ale mój synek też jest małym modnisiem ;D

    OdpowiedzUsuń