Rozwijaj się wraz z Udemy

22:01

Uważam, że człowiek powinien uczyć się całe życie. Nasze kwalifikacje są bardzo ważne w poszukiwaniu pracy. Różnego rodzaju kursy pomogą nam szybciej ją znaleźć. Dodatkowo oprócz tego dzięki nim możemy nauczyć się więcej o tym, co nas interesuje. Ale co zrobić, gdy brakuje nam czasu na chodzenie na taki kurs? Warto rozejrzeć się w internecie za kursami online. Ja jestem młodą mamą, pracuje, plus kończę szkołę policealną, więc niezbyt miałam czas jeszcze na robienie jakiegoś kursu, a bardzo mi się kilka marzyło. Wpisałam, więc w Google "kursy online" i tak znalazłam Udemy.


Udemy to platforma, która dysponuje tysiącami kursów w różnych językach.  Możemy znaleźć tam kursy dotyczące mody, wizażu, stylu życia, nauki języków, programowania i wiele innych. Dużym atutem Udemy jest to, że możemy w opcjach wyszukiwania wybrać sobie, w jakim języku ma być kurs, stopień zaawansowania, czy ma być płatny oraz oczywiście kategorię. Możemy także wypełnić krótki test, który podpowie nam, jaki kurs wybrać. Dodatkowym plusem jest także to, że z takiego kursu możemy skorzystać, kiedy tylko chcemy i gdzie chcemy. Możemy się zalogować z komputera, tableta czy telefonu. A co jeśli nie będziemy mieć jakiś czas dostępu do internetu, a chcemy się wtedy pouczyć? Wszystkie materiały można pobrać i korzystać z nich offline.


Pomyślicie sobie pewnie, że taka nauka online kosztuje krocie. Kursy na tej platformie to zaledwie kwota 300-500 zł. Myślę, że nie jest to dużo. Owszem można znaleźć w internecie wiedzę na dany temat za darmo, ale pomyślmy ile czasu zajmie nam jej znalezienie oraz uporządkowanie? Sporo. Na Udemy mamy wszystko ogarnięte w całość i zaoszczędzamy bardzo dużo czasu, który możemy przeznaczyć, np. dla naszej rodziny.


Jeśli te trzysta czy pięćset złotych to dla was jednak za dużo to mam super wiadomość. Jeśli klikniecie link (tutaj) to wybrany przez was kurs dostaniecie za 34,99 zł. Dostajecie aż -90% zniżki. Uważam, że taka cena powinna was zachęcić do nauki. Mam rację?

Osobiście mogę wam polecić kurs radzenia sobie z krytyką. Ma on nauczyć kursantów, jak ze spokojem radzić sobie z krytyką, traktować krytykę jako opinię jedną z wielu itp. Kurs ten jest dedykowany każdemu, kto nie potrafi sobie na spokojnie poradzić z krytyką. Ja jestem osobą, która jeszcze do niedawna brała wszystko do siebie. Teraz już mniej mnie dotyka to, co inni mówią na mój temat, ale jeszcze czasami potrafią mnie niektóre słowa poruszyć, dlatego zdecydowałam się właśnie na ten kurs.

I jak zaciekawiłam was tą platformą? Zajrzycie do niej? Pamiętajcie, że dzięki mojemu linkowi (tutaj) macie -90% :)

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Myślę że dobry kurs wybrałaś - pamiętam, że masz fobię społeczną a krytyka ją pewnie tylko pogłębia. Cieszę się że starasz się radzić sobie z tym problemem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysl, moze sama skorzystam z jakiegos kursu.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny rodzaj kursu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. musze to napisac - piekna boazeria - pomalowalabym ja na bialo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa platforma, nigdy wcześniej o niej nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesujący kurs wybrałaś, niewiele firm go oferuje, więc tym bardziej jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. znam ta platforme, sama niedawno skonczylam kurs i siegne po kolejny

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja rowniez korzystam z kursów Udemy. Zdecydowalam sie na kurs fotografii i jestem zadowlona z jego przebiegu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie korzystałam jeszcze z tych kursów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Robiłam kiedyś taki kurs online i fajny był.

    OdpowiedzUsuń
  11. byłam na różnych kursach i szkoleniach ale te interentowe oszczędzają czas na dojazd i mają przewagę

    OdpowiedzUsuń
  12. koniecznie muszę przejrzeć ich ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie zawsze warto inwestować w rozwój osobisty. W ten sposób ma się szanse na zdobycie lepszej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo wartosciowy kurs i cena kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ktos nie ma za duzo czasu, to takie kursy online sa swietnym rozwiazaniem. Ja wybralam juz sobie na tym portalu dwa. I chyba sie skuszę. Ceny nie są wysokie, zwlaszcza, ze mozna skorzystac offline.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurs, który wybrałaś powinien przejść każdy człowiek. A co do tej platformy, to już rozglądam się za czymś dla siebie, bo wiele moich koleżanek mi ją poleca.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z takim kodem rabatowym to na pewno będzie lepsza motywacja :)
    Coś powinnam sobie wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam, ale wygląda ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń