Nowości od Delia Cosmetics

17:22

Uwielbiam makijaż, ponieważ dzięki niemu nie muszę być taka sama każdego dnia. Jednego dnia mogę mieć delikatny makijaż w kolorach nude, a następnego wyrazisty w mocnych kolorach. Ostatnio wpadły mi w ręce trzy matowe pomadki od Delii. Kolory zdecydowanie w moim guście, więc bardzo się ucieszyłam. W dodatku fajnie nazwane, ponieważ imionami sławnych kobiet.



Odcień nr 1 nosi nazwę Bridget. Jest to odcień nude. Ja uwielbiam takie kolory. Zdecydowanie kolor na co dzień, ale myślę, że pasowałby także do wieczorowych makijaży. Tylko tych nie za mocnych. Doda delikatności oraz subtelności.



Odcień 04 został nazwany Elizabeth. Jest dość ciemny i raczej wpasowujący się w mocniejsze, wieczorowe makijaże. Miałam go dopiero tylko raz na ustach. Kolor wpadał w delikatne odcienie brązu, a koloru purpurowego. Niestety szybko "zjadała" się ta pomadka i musiałam poprawiać. Pierwszy raz po prostu dołożyłam szminki na miejsce, w którym się ona zjadła i niestety był to mój błąd. Zrobiła się totalna skorupa, więc jeśli wam ten kolor się "zje" to najpierw zmyjcie ją całą, a potem nałóżcie od nowa.



Odcień nr 05 nazwano Claudia. Jest to taka mocniejsza czerwień. Mój ulubiony kolor z tych wszystkich. Choć każdy mówi, że czerwień mi nie pasuje to ja i tak maluje na taki kolor usta.


Przygotowałam także dla was swatche oraz zamierzam nagrać test tych pomadek na youtube jakoś na dniach, więc oczekujcie filmiku.


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Kochana szkoda ze nie pokazałaś ich na ustach, jednak moja ulubienica to Bridgeth ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie filmik z testem tych pomadek na ustach :)

      Usuń
  2. ooo ten odcień nude bardzo mi się podoba :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta firma mi coś mówi, ale musiałabym znaleźć co. Pewnie coś z niej mam ;)
    mój blog
    mój kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim faworytem jest nude 😁pozdrawiam Cie Aga 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez właśnie używam pomadek od Delia tylko w innych odcieniach i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń