Haul zakupowy Zaful

20:43

Hej. Dzisiaj mam dla was mały haul od sklepu Zaful.

Pierwszą rzeczą są czarne legginsy. Jak się okazało rozmiarówka jest bardzo zniżona. Wzięłam XXL na okres ciąży, a są M.




Ciepły szalik będzie idealny na wietrzne dni. W moje ręce wpadł szalik w kratę. Posiadam już takowy tylko kolorowy. Ten jest bardziej w kolorach militarnych.



Naszyjniki to coś, co uwielbiam. Potrafią świetnie podkreślić stylizacje. Tym razem zdecydowałam się na ten na poniższym zdjęciu.


Przedostatnią rzeczą jest narzuta w kolorze wielbłądzim. Miał być to płaszcz, ale to, co przyszło to totalny niewypał. Powyciągane nitki, cienki materiał.



I moje długo oczekiwane skarpetki. W poprzednim haul'u pokazywałam wam z tygrysem, a w tym mam z pandą. Są urocze.


You Might Also Like

14 komentarze

  1. Aga jak zwykle krótko, zwięźle i na temat :) super rzeczy wybrałaś !

    OdpowiedzUsuń
  2. a bedziesz pokazywala te ciuchy na sobie? bo jestem ciekawa tej narzutki jak lezy

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego też strasznie boję się zamawiać w tych sklepach :/ już kiedyś źle trafiłam i mam uraz, spodni czy leginsów w życiu bym się nie odważyła kupić bo jestem świadoma zaniżonych rozmiarówek itp a mam bardzo masywne uda i łydki :/
    skarpetki super!
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam słabość do słodkich skarpetek ^^ te pandy są prześliczne *.*
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post !! :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your stuff dear! Great haul. xoxo

    http://lifella2.blogspot.com/ I'm following you on GFC, please follow back. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze bylam przekonana, ze ta narzutka - plaszczyk bedzie dobrej jakosci. Jednak zdjecia ze strony nie oddaja tego w rzeczywistosci. Swietny szal. Lubie takie kolory i krate 😍 musze sibie taki czarno-bialy zamowic.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam, ze narzutka bedzie lepsa ciekawa jak moja dojdzie :) A skarpetki są piękne ! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń