Perfumy od Radosława Majdana

17:23

Ostatnio mój mężczyzna miał okazję przetestować perfumy od Radosława Majdana.  Był mile zaskoczony, że tym razem w paczce znalazły się rzeczy dla niego.



Do przetestowania dostał perfumy Vabun Sport i Vabun Gold oraz żel pod prysznic z serii sport.

Vabun Sport to perfumy stworzone dla mężczyzn, którzy lubią się wyróżniać z tłumu.Powstały na bazie kardamonu, kolendry, sandałowca, nut piżmowych i ambrowych.

Vabun Gold to bardzo zmysłowy zapach.  Perfumy te bardzo długo utrzymują się na skórze. Powstały na bazie piżmy, wanilii, kwiatu pomarańczy, świeżych owoców, mięty, cynamonu oraz gałki muszkatołowej.


Mojemu mężowi to gustu najbardziej przypadły perfumy Vabun Gold. Obydwa zapachy utrzymują się na ciele dość długo. Buteleczki są bardzo wytrzymałe oraz porządnie wykonane. Żel także bardzo dobrze się pieni, pozostawia przyjemny zapach oraz nie wysusza skóry. Niestety nie możemy dostać tych produktów w żadnym stacjonarnym sklepie. No, chyba że ja o czymś nie wiem. Oprócz tego wszystko na plus. (Do zakupienia tutaj)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Wydają się super :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę podrzucić posta dziewczynie;)
    Pozdrawiam;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ładnie kasować czyjeś komentarze. Blogi są po to aby każdy mógł napisać swoje zdanie, czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niczyich komentarzy nie usuwałam. Po prostu nie dodałam. A czemu? Po bo co każdy, który akurat wypomniał jeden błąd. Ewelina napisała mi na fanpage o błędzie i go poprawiłam, więc bezsensu było dodawanie reszty komentarzy. A co do błędu każdy ma prawo się pomylić. Szczególnie, jeśli raptownie dziecko czegoś chce. Nie rozumiem też po co ten na skok. Czy my mamy po 5 lat? No chyba nie.

      Usuń
    2. A ja myślałam, że skasowałaś.
      I nikt tu nie skacze przecież.
      Dobrze, że poprawiłaś. Cieszy mnie to :)

      Usuń