Pranie z Dedrą

20:32

Pranie- chyba nikt tego nie lubi tak jak prasowania.  Jednak firma Dedra wychodzi nam na przeciw temu.


Oxydoo- proszek dosłownie do wszystkiego. Można było dodać go do prania, ale ja osobiście wolałam nim czyścić fugi. Niestety nie mam zdjęć efektu, ale sprawdzał się do tego świetnie.


Płyn do płukania. Zapach piękny i chyba sprawowałby się świetnie. Chyba, bo zdążyłam użyć go tylko raz. Niestety nie chcący strąciłam otwartą butelkę.


Natomiast kamieniożer w ogóle się u mnie nie sprawdziłam. Nie zauważyłam jakiejś wielkiej różnicy po użyciu tego produktu.


Najlepszy proszek jaki miałam okazje przetestować w życiu. Nie zostawia śladów na ubraniach.

Firma Dedra działa na takich zasadach ja Avon bądź Oriflame. Przy zakupach wystarczy wpisać numer koordynatora, które można znaleźć na stronie sklepu.

You Might Also Like

0 komentarze