Król zabawek

17:13

Hej :)
Niedawno mój synek Antoś obchodził swoje drugie urodziny. Z tej okazji nie mogło zabraknąć tortu oraz prezentów. Między innymi otrzymał tablicę od Króla Zabawek.



Tablica jest dwustronna. Z jednej strony można pisać kredą, a z drugiej flamastrem suchościeralnym. Do zestawu dołączona była kreda, flamaster oraz gąbka. Tablicę można złożyć tak, że będzie się przekręcała stronami lub tak, że dziecko będzie korzystało z jednej strony bez obracania.


Mój synek polubił stronę do pisania  kredą, więc tablicę ma ustawioną sztywno. Antoś uwielbia wszędzie rysować, więc tablica nie stoi bez użytku, a wręcz przeciwnie jest użytkowana każdego dnia po kilka godzin. Aż nie nadążam dokupować kredy. Ogólnie tablica jest wykonana bardzo staranie. W opakowaniu nie brakowało żadnej części.  Szczerze polecam zakupy w tym sklepie.


You Might Also Like

5 komentarze

  1. Świetny prezent! :)
    Pamiętam jak dostałam podobną od swoich rodziców - cały czas bawiłam sie w szkołę i "kazałam" zazwyczaj tacie siadać i udawać ucznia...lub karciłam za brak zadania :p
    Wszystkiego Najlepszego dla synka! :)

    Pozdrawiam :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna tablica;) Szybko rośna te dzieciaki;P Mam siostrzenca i juz ma prawie 3;P
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeglądam tego bloga już od jakiegoś czasu i tak się zastanawiam, kiedy w końcu pojawi się jakiś post, który nie jest sponsorowany? Rozumiem, że teraz jest moda na sprzedawanie się i robienie z blogosfery szmaty do zbierania prezentów. Wydawało mi się, że blogowanie jest czymś zupełnie innym - pasją pisania i dzielenia się ze światem swoimi myślami. Żeby nie było, nie mam nic przeciwko takim współpracą, ale niech to będzie drobnym uzupełnieniem, a nie podstawą. I jeszcze tak potrafisz zaprzedać święto swojego syna... dla każdej matki jest to coś wyjątkowego i nawet nie pomyślałam, że ktoś mógłby uczcić ten dzień postem od sponsora. Szczególnie, że to jest raczej dosyć intymne przeżycie i najlepiej jest je zostawić w gronie rodzinnym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narobił mi się natłok takich postów przez to, że troszkę nie miałam czasu pisać. Teraz nadrabiam posty, na które czekają firmy potem już będzie to tylko zupełnym dodatkiem :) A co do urodzin. Do był dodatkowy prezent. Syn dostał od nas jeszcze inny prezent. Dostałam bon, więc wykorzystałam go, a to że syn dostał tą tablicę w dzień swoich urodzin nie ma nic do zaprzedania jego święta. Po prostu nie było sensu dawać mu jej na kilka dni wcześniej.

      Usuń
    2. Mam prośbę :) Może chciałabyś zobaczyć jakiś post u mnie na blogu, jeśli tak napisz pod tym postem na fb jaki. https://web.facebook.com/agnieszkagromekblogspot/posts/1730040987285949
      Obiecuje i Tobie i innym moim czytelnikom, że od następnego tygodnia będzie mniej postów sponsorowanych.

      Usuń