Haul zakupowy Zaful i Sammydress

19:31

Hej :)
Dzisiaj przychodzę do was z haulem zakupowym ze sklepów Zaful (Zaful Spring Promotion 2017) i Sammydress (Sammydress Spring Promotion 2017).


Pędzle (link), które były do wygrania w konkursie na moim fanpage. Mam nadzieję, że będą się sprawowały świetnie dziewczynie, która je wygrała.




Zestaw (link) - plecak, torebka oraz kopertówka (portfel). Jest cudny oprócz dwóch wad. Kopertówka ma za dużo materiału w środku i jest w dziwne zakładki zaszyty, a plecak ma źle jedno ramię zamontowane. No, ale jakoś bardzo mi to nie przeszkadza.



Dres (link) dla mojego męża. Zamawialiśmy XXL, a jest jak nasze S. Klapa z rozmiarem, ale tak dres fajny.


Pokochałam zegarki (link) tego typu. Miałam już miętowy teraz zamówiłam biały. Jest świetny i jest to pierwszy zegarek z chińskiego sklepu, który działa.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. WOW! Mega rzeczy kochana ^^ Pędzelki miałyśmy okazję przetestować :3 Super masz modela ^^ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy Aga wybrałaś 😉 poklikane 😉 zakładnik czasem i do mnie, miło Cię poczytać 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny haul :) Bardzo lubię te dwa sklepy i sama zamawiam z nich różne rzeczy. Myślę, że wybrałaś ciekawe produkty, a mi nie raz zdazało się nie trafić z rozmiarem :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super rzeczy, zegarek ciekawy :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny Blog *.*
    Miło na niego wchodzić <33!

    Co powiesz na wspl obs ? ;)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń