Spraw komuś radość z Gift Dna

15:09

Lubię obdarowywać bliskie mi osoby. Widząc uśmiech na ich twarzach pojawia się on także i na mojej buzi. Fajnie jest dostawać, ale sądzę, że jeszcze fajniej jest dawać.



Ostatnio miałam okazje zrobić prezenty bliskim ze sklepem Gift Dna. Postawiłam na kubki. Są one zawsze przydatne, a takie spersonalizowane dodatkowo cieszą oko. Dla siostry wybrałam kubek z napisem "kubek Ewy super siostry". Nie raz pomaga mi przy dzieciach, więc szczerze można ją nazwać właśnie super siostrą. Największy ze wszystkich powędrował do mojej mamy. Uwielbia ona pić różne kawy smakowe i myślę, że będzie jej się dobrze z niego korzystało. Ostatnie dwa kubki to komplet. Trafiły one w ręce moje i mojego męża. Pomyślałam, że miło by mu było, gdybyśmy mieli kubki z tej samej serii.




Sklep Gift Dna posiada swojej ofercie wiele spersonalizowanych prezentów. Można przebierać i przebierać. Sama nie wiedziałam co wybrać. Kubki, które zamówiłam, są idealne. Wytrzymałe oraz napis się nie ściera. Paczka była zabezpieczona bardzo dokładnie, więc nic się w przesyłce nie uszkodziło. Szczerze polecam.

You Might Also Like

2 komentarze