Akcesoria do makijażu z Zaful

00:26

Makijaż, makijaż, makijaż... Pewien rodzaj maski, którą codziennie zakładamy. Czasami potrafi zmienić naszą twarz nie do poznania. Niestety same kosmetyki nie wystarczą, by ubrać naszą urodową "maskę". Potrzebujemy także kilku przyborów do makijażu. Sklep w Zaful ma ich naprawdę sporo w swojej ofercie. Dziś przedstawię wam tylko kilka z nich.




Pędzle to moim zdaniem rzecz, którą powinna posiadać każda kobieta. W sklepach możemy znaleźć różne wersje "kolorystyczne" oraz z różnego włosia. Przydatne do nałożenia pudru, rozświetlacza czy bronzera. Często znajdują także inne wykorzystanie. Zresztą co ja się będę rozpisywać. Chyba każda kobieta, wie co to pędzle.


Jak już była mowa o pędzlach to przyda się coś do ich czyszczenia. Przydatne będą w tym specjalne jajeczka do mycia pędzli. Ja używam je tak, że nakładam na place, pocieram szarym mydłem i pod wodą trę o nie pędzle. Nie niszczą włosia i sądzę, że dokładnie je oczyszczają z resztek produktów do makijażu i bakterii.



Jajeczka do makijażu. Na rynku pełno podróbek "Beauty Blendera". Na Zaful też jest ich wiele. Miałam beauty blendera oraz jedno jajeczko z Zaful, które było dodane do zestawu, który zamawiałam. Podróbka z tego sklepu okazała się świetna i sprawowała się prawie tak świetnie, jak słynne jajeczko, więc jeśli nie chcecie wydawać dużo kasy polecam wam poszperać na Zaful w kategorii beauty.



Hit ostatniego czasu. Szczoteczki do makijażu. Można zastąpić nimi pędzle. Podobno świetnie sprawdzają się do nakładania podkładu. Sama bardziej wolę pędzle.



Zalotka do podkręcania rzęs. Sądzę, że warto zainwestować w dobrą, by porządnie podkręcała nam rzęsy. Ja będę miała to przetestowania tą z Zaful. Dam wam znać na instagramie jak się sprawdza.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Bezcenne do makijażu 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Firma Zaful ma na prawdę super rzeczy i całkiem dobrej jakości do zaoferowania. Pędzle to mój must have!

    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jajeczka do makijażu. Muszę jeszcze skompletować pędzle i bedę w niebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzle wyglądają przepięknie, mam ich trochę w swoim domu jednak rzadko je używam. Wolę te jajeczka, są dla mnie wygodniejsze chociaż też musiałam długo się do nich przekonywać :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń