Bransoletka od Iluveart

19:59

Hej :)
W dzisiejszym poście chciałabym wam pokazać bransoletkę którą dostałam od Iluveart.



Bransoletka jest wykonana w 100 % własnoręcznie z koralików. Wybrałam niebiesko-czarną. Bransoletka jest wykonana bardzo dokładnie. Nic się nie rozlatuje, ani nie odpada. To tego przywieszka z mega motywującym napisem "smile a lot". Mam nadzieję, że będzie mi przypominać, by codziennie nosić uśmiech na twarzy, ponieważ dzięki temu dzień od razu staje się lepszy. Jedyne co to mogłaby być delikatnie większa, ponieważ strasznie ciężko ją zapinać i jest dość dopasowana do mojej ręki. Mimo tego warto zakupić :) Ocena- 9,5/10

You Might Also Like

2 komentarze

  1. śliczna. ja podobną zamowilam z chinskich, ale mi mloda rozwalila :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wygląda, to fakt, ale chyba wolałabym jednokolorową. Zawieszka super. Sporo mam rzemykowych bransoletek z zawieszkami - fajna sprawa :) W sumie uwielbiam je nosić i zazdroszczę, że możesz je recenzować. Na moim blogu było by ciężko o tym pisać :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Magia słowa

    OdpowiedzUsuń