Pielęgnacja włosów z Dabur

20:15

Moje włosy wypadają mi garściami oraz są bardzo zniszczone. Potrzebują wzmocnienia i nawilżenia. Ostatnio pomagają mi w tym kosmetyki firmy Dabur.


W paczce znalazłam olej do włosów, szampon oraz krem do stylizacji.  Olej wzbogacony jest o oliwę z oliwek, nawilżające ekstrakty z migdałów, kaktusa oraz cytryny. Możemy nakładać go na noc i rano umyć włosy bądź dwie godziny przed umyciem. Mnie osobiście bardziej przypadła do gustu ta druga opcja. Olej łatwo się spłukuje, jednak opakowanie ma za duży otwór, przez co większość zamiast na ręce lądowała w umywalce lub na podłodze.


Mam gęste włosy. Zawsze musiałam nałożyć dużo szamponu, jednak w przypadku szamponu od Dabur wystarczyło niewiele, by umyć dokładnie moje włosy. Włosy po umyciu są miękkie oraz łatwo się rozczesują. Szampon ten polecany jest szczególnie po zimie, kiedy włosy są suche i zniszczone.


Ostatnim produktem był krem do stylizacji włosów. Ma on za zadanie chronić włosy przed czynnikami zewnętrznymi, nadać blasku oraz ułatwić ułożenie włosów. Krem dla lepszych efektów stosujemy przed i po myciu włosów.  Pierwszy raz mam styczność z takim produktem i stwierdzam, że jest świetny.

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Super, że produkty się sprawdziły :) Ten ostatni kosmetyk najbardziej przykuł naszą uwagę ^^ Nigdy nie słyszałyśmy o tej firmie :) Wydaję się nie byle jaką ;) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... wszystko co tyczy się włosów może mi się przydać tym bardziej że mam skłonność do ich wypadania. Są rzadkie i fajnie by było je czymś odratować :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tych produktach.
    Jakiś czas temu próbowałam naturalnej pielęgnacji, ale moje włosy ubóstwiają te sylikony itp. :D

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie słyszałam o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uzywalam tego zestawu, zapach jest przepiekny! ❤

    OdpowiedzUsuń