Łupież?-Receptury Babuszki Agafii

20:21

Z łupieżem męczę się od długiego czasu.  To znika, to znów się pojawia. W końcu udało mi się znaleźć coś, co mi w tym pomaga.



Jest to szampon, który jest ze sklepu Etnospa. Słyszałam wiele dobrego o Recepturach Babuszki Agafii dlatego sięgnęłam właśnie po tą firmę. I nie zawiodłam się. Szampon dobrze dobrze się pieni, choć na moje włosy potrzebuje jego dość sporą ilość. Jednak co najważniejsze łupież zniknął już po pięciu myciach głowy. Nie stosuje żadnej odżywki od łupieżu, ponieważ jak na razie stosuje jedną od wypadania włosów, więc mam pewność, że jest to tylko i wyłącznie zasługa szamponu. Jedyna wada to taka, że jak zmieniłam szampon na inny, a łupież wrócił, jednak już w mniejszej ilości.


Jest to szampon w 100% z naturalnych składników.  Jego cena też nie jest jakaś wyolbrzymiona, a nawet bardzo niska. Moja ocena to 9/10.


You Might Also Like

1 komentarze