Holiday

20:48

Hej :)
Ja już od dzisiaj mam wakacje. W końcu... Została mi jeszcze tylko matura i oficjalne zakończenie roku. Chciałabym mieć to już za sobą, ale został jeszcze miesiąc. Mam nadzieje, że uda mi się zdać. Co po maturze? Wcześniej myślałam, aby iść na studiach, jednak z trójką dzieci to byłoby bardzo trudne. Pomyślałam, że teraz zrobię sobie rok przerwy na wychowanie  dzieci, a potem idę do szkoły policealnej. Nie jestem tylko jeszcze pewna zawodu.






Oceny na koniec liceum mam nawet dobre. Bynajmniej z tych przedmiotów na, których mi zależało. Dziś to na tyle. Zostawiam was ze zdjęciami stylizacji wiosennej ze sprzed dwóch. Nie mam zdjęć żadnych z teraz, a sądzę, że nadal bym się tak ubrała. Trzymajcie za mnie kciuki w maju kochani. Na razie.


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Życzę Ci znanej matury. Powodzenia. :)
    latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia z maturą! Powiem Ci, że ilekroć do Ciebie zaglądam to zawsze zachwycam się Twoją czupryną... Masz cudowne włosy 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja :) Powodzenia na maturze!
    BLOG

    OdpowiedzUsuń