Wax Pilomax

21:00

Moje włosy przeszły dużo metamorfoz. Rozpoczynając od ścięcia, które miało je odbudować po rozjaśnianie i farbowanie, co bardzo je osłabiło. Musiałam znaleźć coś, co pomoże mi je odbudować.



W moje ręce trafiła maska do włosów farbowanych na kolory rude oraz szampon do każdego koloru włosów od marki Pilomax.  Szampon jest głęboko oczyszczający, usuwa podobno nawet produkty do stylizacji włosów oraz przygotowuje włosy do nałożenia maski. Maska przeznaczona jest do regeneracji włosów po koloryzacji na kolory rude.  Odbudowuje włosy, silnie je nawilża, pogrubia oraz wygładza. Zapobiega także łamliwości i wypadaniu włosów.


Szampon pachnie dość przyjemnie. Myłam nim głowę co dwa góra trzy dni. Świetnie oczyszczał skórę głowy. Uwielbiałam podczas mycia włosów nim robić sobie masaż głowy. Moje włosy już po nim były łatwiejsze do rozczesywania. Choć nie powiem, że jak miałam włosy trochę za ramiona, musiałam użyć więcej szamponu niż jest w zaleceniach na opakowaniu. Teraz po wy stopniowaniu już mniej ich się zrobiło, wiec starcza ilość szamponu taka, jaka jest podana w zaleceniach. Jedyną rzeczą to, której mogę się przyczepić, jest to, że włosy dalej mi lecą garściami.


Maskę nakładałam zaraz po umyciu włosów i pozostawiałam ją na dwadzieścia minut. Potem dokładnie spłukiwałam. Moje włosy rzeczywiście już po drugim użyciu były bardziej wygładzone oraz łatwiejsze do rozczesania. Maska starcza na długo. Ja nie wykorzystałam nawet połowy, a stosuje ją miesiąc. Ma tylko malutką wadę. Moim zdaniem jej zapach jest niezbyt przyjemny.

Ogólnie produkty spisują się dość dobrze. Ocena to 8/10

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Nie farbowałem włosów więc raczej nie użyje :) Ale ciekawy produkt się wydaje być.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest także wersja do włosów w kolorze naturalnym :)

      Usuń
  2. Ciekawy produkt :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałoby mi się taki cudeńko :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    BLOG

    - INSTAGRAM

    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń