My watches

20:06

Hej :)
Dzisiaj chciałabym wam pokazać moją kolekcje zegarków. Nie wystąpią tu wszystkie, ale pokażę wam te, które ostatnio bardzo uwielbiam. Zegarki pochodzą ze sklepu Zaful.



Miętowy trafił do mojej kolekcji jako pierwszy. Nie byłam do niego najpierw przekonana, ale gdy doszedł i założyłam go na rękę stwierdziłam, że jest cudowny i zapragnęłam mieć ich więcej.

Biały był drugim zegarkiem z tej serii jaki zamówiłam. Różni się tylko tarczą. Jednak tak samo jak miętowy jest lekki i wygodnie się go nosi.

Przy ostatnim zamówieniu skusiłam się na trzy odcienie. Jasny róż, ciemno różowy i czarny.  Są jeszcze dostępne inne kolory i na pewno się na nie skuszę. Wiem wariactwo haha.

Zegarki są cudowne. Mają jednak dwie wady- szybko się brudzą i poci się pod nimi ręka, ale da się z tym żyć. Na ręce prezentują się ładnie i pasują do większości stylizacji. Jak za jakieś 10-15 zł w przeliczeniu na polskie biorę je w ciemno.


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Awww, they are so beautiful. I want all :)

    Have a lovely weekend
    Smarten up daily outfits with leather tote bags online 👜

    OdpowiedzUsuń
  2. great post...
    have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń