Propozycje sukienek

21:22

Hej :)
Mamy wiosnę, czyli okres w którym dużo się dzieje. Wesela, chrzciny, komunie... Dużo okazji do założenia sukienki. Dziś chciałabym wam pokazać asortyment sklepu Pickedlooks. Mam nadzieje, że coś wam przypadnie do gustu.

 


link/link/link

Najbardziej z tych trzech spodobała mi się sukienka ostatnia. Długa z przepiękną górą. Myślę, że super by się prezentowała na przykład na jakimś balu charytatywnym. Środkowa jest idealna na wesele nie za długa, o wygodnym kroju. Dla fanek pasteli będzie idealna. Co można powiedzieć o pierwszej? Moim zdaniem pasuje na wesele bądź chrzciny.

 

link/link/link

Pierwsza sukienka typowo balowa. Myślę, że każda z nas czuła by się jak księżniczka w niej. Gdybyśmy wybrały kolor biały mogłybyśmy ją założyć na własny ślub. Niebieska pasuje na ślub i na chrzciny. Idealna na wiosnę. Każdej kobiecie doda uroku i delikatności.  Ostatnia także jest w podobnym guście. Tyle, że jest ozdobiona dodatkowo koronką. Moim zdaniem ostatnia przebija wszystkie sześć.

Sklep w swojej ofercie ma spory wybór sukienek. Możemy znaleźć tam sukienki na ślub, chrzciny, bale, wesele. Nawet znajdą się sukienki, które może założyć Panna Młoda.

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Wszystkie sukienki są przepiękne. Nie przepadam za takimi długimi ale najbardziej spodobała mi się z pierwszego zestawu ta sukienka pudrowy róż, jest nieziemska!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham długie zwiewne sukienki dlatego takie propozycje D dla mnie swietne^^
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie sukienki piekne :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń