Słuchawki od IziGSM

19:45

Nie lubię chodzić po mieście bez muzyki. Muzyka dodaje mi odwagi i czuje się jakbym była w jakimś teledysku haha. Lubie czasami pospacerować słuchając muzyki i powspominać. Wiadomo, jednak, że nie będę jej słuchać głośno. Potrzebuje do tego słuchawek.



Postawiłam na słuchawki Forever Jelly w kolorze różowym od sklepu IziGSM. Powiem wam, że słuchawki te miło mnie zaskoczyły. Gdy je zamówiłam, nie byłam przekonana co do nich. Nie ze względu na wygląd, a na dość niską ich cenę. Jednak okazało się, że nie miałam o co się martwić. Słuchawki przyszły nieuszkodzone. W dodatku nie dość, że świetnie wyglądają, to jakość płynącej w nich muzyki jest nieziemska.


Jak już mogliście zobaczyć, są to słuchawki nauszne. Ich częstotliwość minimalna to 20 Hz, a maksymalna 20000 Hz. Moc maksymalna to 20 mW. Impedancja wynosi 16-32 Ohm, wiec jak sami widzicie, za 50 złotych opłacało się je kupić. Dużym plusem jest jeszcze to, że są wytrzymałe. Mój syn je raz dorwał i rzucił nimi. Nic im się jednak nie stało, działają dalej bez zarzutu.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. ja chodząc po mieście nie słucham muzyki, bo zazwyczaj chodzę z córką, a wiadomo jak to dzieci - chwila nieuwagi i się coś może stać. ale słuchawki ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodząc z dziećmi też nie słucham :) Ale jak wybieram się do szkoły to wtedy tak.

      Usuń
  2. Ja również nie potrafię wyjść na ulice. Muszę z rana posłuchać muzyki w drodze do szkoły np. jak inni zapalić papierosa

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chodze w sluchawkach, bo musze uwazac i slyszec, co sie dookola dzieje, gdzie mi najczesciej towarzysza dzieci. Ale wieczorami lubie zalozyc.wczoraj tak film ogladalam 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej wolę mniejsze słuchawki, dziwnie czuję się z takimi dużymi :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń