Perfect girl?

22:14

Dziewczyna idealna? Czy taka w ogóle istnieje? Idealna cera, makijaż, stylizacja. W dodatku codziennie. Plus do tego życie jak z bajki. Czy to możliwe?



Moim zdaniem to mało możliwe. Choć widzę dużo niby idealnych dziewczyn na instagramie czy facebooku. Jednak nie dajmy się zmylić. Ich życie jest idealne tylko w internecie. W realnym życiu mogą tak naprawdę mieć problemy z cerą czy problemy w rodzinie. Ideałów tak naprawdę nie ma, nie było i nigdy nie będzie.


Więc po co dążymy do bycia ideałem? Chyba po to by inni nam zazdrościli, jakie mamy perfekcyjne życie, a tak naprawdę tylko się dowartościujemy. Kolejny like na naszym profilu i już wydaje nam się świat piękniejszy. Dzisiejszy świat pędzi ku perfekcyjności w każdym calu, ale chyba zapomnieliśmy co tak naprawdę jest ważne. Ważni są bliscy, akceptacja siebie takim, jakim się jest i po prostu bycie szczęśliwym, nawet gdy wyskoczy nam wielki pryszcz na nosie. W oczach bliskich będziemy idealni nawet w piżamach i bez makijażu. Co z tego, że setki ludzi polajkuje nam zdjęcie? Pomyślcie co, byłoby gorsze- strata bliskiej osoby czy tych setek lajków. Dla mnie zdecydowanie strata kogoś bliskiego.


Wiem, że świata nie zmienię tym postem, ale może przynajmniej jedna z was, dziewczyn zrozumie, że nie musi być ideałem, by mieć szczęśliwe życie. Cieszmy się każdą chwilą, bo druga taka nam się nie przytrafi.
PS. Zdjęcia pochodzą sprzed dwóch lat.

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Media kreują chude dziewczyny, z nienaganną cerą jednakże życie jest inne trzeba się akceptować. Cieszy mnie fakt że dużo osób o tym otwarcie pisze że nie ma ideałów. Miesiąc temu również pisałam o tym na swoim blogu. Pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba jakieś stare zdjęcia, co? świetnie wyglądałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem idealem. I nigdy nie bede, kompletnie do tego nie daze, mam inne priorytety. Idealne za to mam zycie po przejsciach, ktore mi duzo dalo do myslenia, dlatego jestem w zwiazku od ponad 11 lat. I nie musze miec ladnej buzi, makijazu, czy innych przyziemnych dupereli. Liczy sie to, co ma sie w srodku. W sercu! I oby ktos w Twoim zyciu to docenil. Tego i Tobie zycze 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie powinniśmy być najlepszą wersją siebie .Pokochać siebie takim jakim jest , cieszyć się z tego , że w ogóle żyjemy...to jest niesamowite.Nie martwmy się tak bardzo wyglądem lecz korzystajmy z życia .

    http://sparklyandclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma ideałow każdy tak mowi, lecz ich szukamy;P
    Trzeba odnaleźć to co w sobie mamy najlepsze i tym przyciagac innych;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nikt ideałem nie jest, lecz każdy jest wyjątkowy na swój sposób!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie osobiście przeraża to, co dzieje się w mediach i między młodymi ludźmi. Dziewczynki, które są jeszcze dziećmi, noszą buty na obcasie, torebki i pełny makijaż. Chłopcy za to zaczęli się zachowywać i nosić, jak dziewczyny... Śmieszy mnie to i przeraża jednocześnie. Ale ja się na to nie oglądam i noszę swoje (pewnie już niemodne) włosy do pasa, a w autobusie czytam książki zamiast sprawdzać nowe samofocie znajomych na Facebooku'u (których mam 12-u).
    Tak trzymaj, kolejny mądry tekst!

    http://tumblemind.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń