Recenzja fotoksiążki od Saal-Digital

22:07

Wspomnienia... Chcemy by te najlepsze, zostały z nami jak najdłużej. Upamiętniamy najszczęśliwsze chwile na zdjęciach. Jak je później przechowywać? Ja pomyślałam o zrobieniu z nich fotoksiążki.



Moją fotoksiążkę stworzyłam z pomocą firmy Saal-Digital. Wybrałam opcję w twardej okładce, ze stronami błyszczącymi. Dopasowałam także ilość stron. Jeśli dobrze pamiętam, było ich 45.


Dodałam do niej zdjęcia, które były wykonane w najszczęśliwszych i najważniejszych momentach mojego życia. Znajdują się tam zdjęcia moje z moim mężem, dzieci oraz zdjęcia ze ślubu. Czas oczekiwania na fotoksiążkę u mnie wyniósł tydzień. Opłacało się czekać. Książka jest dobra jakościowo. Strony są grube, ciężko byłoby je zniszczyć. Twarda okładka wydaje się być niezniszczalna.


Jak stworzyć taką fotoksiażkę? Wchodzimy na stronę Saal-Digital i pobieramy aplikacje. Po zainstalowaniu oraz uruchomieniu wybieramy fotoksiażkę, która nas interesuje, ilość stron oraz inne szczegóły. W następnym kroku tworzymy naszą książkę, wgrywając zdjęcia i wybierając ich układ. Po skończeniu naszej fotoksiążki przenosimy się do strony zamówienia. Podajemy swoje dane, potwierdzamy i czekamy na, to kiedy dojdzie do nas. Dużym plusem jest to, że podczas tworzenia aplikacja pokazuje na dole ile będzie kosztowała nasza ksiażka.


Ogólnie zamówienie oceniam na 10/10. Fotoksiążka przyszła dokładnie taka, jaką sobie wymarzyłam, a obsługa aplikacji była bardzo łatwa. Szczerze polecam zakupić. Świetna pamiątka na wiele lat.


PS. Posiadam dla was kupon na - 75 zł na zamówienie swojej pierwszej fotoksiążki. Wystarczy przy zamówieniu wpisać FB328GUM. Minimalna wartość zamówienia to 125 złotych. Nie wliczając w to kosztów wysyłki.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Jak dla mnie świetna. Bardzo dobra jakość. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna fotoksiażka. super pamiątka. ja teraz robiłam foto ksiazke na dzien ojca, dzisiaj ma mi przyjsc :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam albumy, ale mam tylko jeden - paradoks, prawda? Z Twojej opinii ta fotoksiążka wydaje się być naprawdę super, ale moim zdaniem, cena jest jednak bardzo kontrowersyjna. Mam sprawdzone firmy, które oferują równie dobrą jakość za połowę niższą cenę. Nie mniej jednak życzę jak najwięcej takich pięknych wspomnień do umieszczenia w albumach :)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń