Manicure Hybrydowy/Rosegal

17:20

Zawsze marzyło mi się samemu sobie zrobić manicure hybrydowy. Szukałam lampy, ale nigdy nie mogłam się przekonać do jej zakupu. Robiąc zakupy w chińskich sklepach, w ogóle nie sądziłam, że trafię na nią.  Jednak w sklepie Rosegal zauważyłam takową i pomyślałam, że pora ją zakupić.


Jeszcze nie korzystałam z lampy, ponieważ brakuje mi kilku rzeczy, by móc wykonać manicure hybrydowy, jednak nie wymagam od niej, nie wiadomo czego, Jest jedynie do nauki, a potem zamierzam zainwestować w lepszą. Okazało się, że ta lampa ma wymienną żarówkę, co jest dla mnie na plus.

O lakierach Bling słyszałam wiele dobrego, dlatego przy zakupie lampy i one trafiły do mojego koszyka. Wybrałam sobie trzy odcienie. Postawiłam na brąz wpadający w bordo, baby blue oraz czerń. Mam nadzieje, że sprawdzą się świetnie na paznokciach.


You Might Also Like

3 komentarze

  1. wolę bardziej sprawdzone marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się do hybryd nie mogę przekonać .
    miłej nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nigdy nie zdecyduje się na hybrydy za bardzo się obawiam :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń